.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازرسی سرزده از دستگاه‌های اجرایی گیلان

مدیر کل بازرسی گیلان گفت: دستگاه‌های اجرایی گیلان به طور سرزده مورد بازرسی قرار می‌گیرند.


به گزارش 
شمال نیوز به نقل از فارس، سیدحمید حسینی ظهر امروز در جلسه بازرسی استان از آغاز مرحله جدیدی از بازرسی‌های سرزده خبر داد.
وی، یکی از وظایف فعلی سازمان بازرسی طبق فرامین مقام معظم رهبری و دستورالعمل ابلاغی ریاست سازمان را انجام بازرسی‌های سرزده از دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد.
این مسئول افزود: باید از این طریق نحوه و چگونگی ارائه خدمات به مردم و نحوه رفتار مسئولان، مدیران و کارکنان دستگاه‌ها با مراجعان به ویژه در ساعات و ایام خاص که احتمال تراکم کار و مراجعه و کم توجهی و کم‌کاری یا بی‌توجهی به مراجعان از طرف عوامل اجرایی وجود دارد، مورد نظارت و کنترل قرار گیرد.
مدیرکل بازرسی گیلان خاطرنشان کرد: این نوع بازرسی‌ها بیشتر متوجه دستگاه‌هایی است که عهده‌دار خدمات عمومی برای برطرف کردن مشکلات دغدغه‌های روزمره مردم هستند.
وی به دستگاه‌های بازرسی شونده اشاره کرد و افزود: 12 گروه بازرسی از 12 دستگاه اجرایی در آستانه‌اشرفیه از جمله شهرداری، بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی، اداره و دفاتر ثبت اسناد و املاک، تأمین اجتماعی، شرگت گاز، اداره برق، شرکت آب و فاضلاب، جهاد کشاورزی، دارایی و صنعت و تجارت به صورت سرزده بازرسی کردند.
به گفته حسینی، گروه‌های بازرسی ضمن بازدید از اداره‌ها و مشاهده نحوه ارائه خدمات و استماع اظهارات مراجعان و مسئولان
ذی‌ربط، موارد مورد تصمیمات لازم را برای حسن جریان امور صادر می‌کنند و اگر افرادی مستحق تشویق باشند به مدیرکل دستگاه مربوطه پیشنهاد می‌شود و اگر افرادی سزاوار تنبیه باشند از طریق مجاری قانونی اقدام‌های لازم انجام می‌گیرد.
وی تصریح کرد: گروه‌های بازرسی رأس ساعت 7.5 صبح در اداره‌های مذکور مستقر شده و حضور به‌موقع مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی و فرآیند انجام امور و نحوه خدمات‌رسانی و تکریم ارباب رجوع را بررسی کردند.
مدیرکل بازرسی گیلان، مهم‌ترین نتایج این نظارت و بازرسی‌های سرزده را پس از استخراج و جمع‌بندی در جلسات شورای اداری هر یک شهرستان‌ها با حضور فرمانداران و رؤسای اداره‌ها را ابلاغ و تذکر عنوان کرد تا نسبت به اصلاح رویه و حسن جریان بیشتر امور اقدام کنند.
وی یادآور شد: این نوع نظارت و بازرسی‌ها به صورت مرحله‌ای در سطح استان و شهرستان‌ها ادامه می‌یابد و با توجه به تاکید استاندار گیلان قرار است که بازرسان اداره کل بازرسی استان در جلسات و همایش‌های فرمانداران حضور پیدا کرده و نکات و نقایص موجود را متذکر شود تا در کل دستگاه‌های اجرایی استان شاهد روند صعودی حسن جریان امور باشیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دادمان 29 آذر 1390
اینجانب به نوبه خود از اینکه جلسه چند ساعته کارشناسان سازمان بازرسی موجب عدم ارائه سرویس شهرداری تالش به اینجانب و بسیاری از ارباب! رجوع شده و علی رغم طی مسافت طولانی و صرف بنزین 700 تومانی دست از پا درازتر یک روز کاری را از دست دادم بدینوسیله از طرف بازرسان فوق از خودم عذر خواهی میکنم!
شما دعا کنید این بازرسیها عوایدی هم برای خلق الله داشته باشد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.